fredag den 17. januar 2014

Disneyland (Hong Kong)

Den ene dag i Hong Kong tog Jonatan, Hannelore og jeg til Disneyland - og det var en fantastisk og magisk dag, som jeg sent vil glemme. Det er nok ikke nogen hemmelighed at jeg er Disney-fanatiker og er helt vild og tosset med magi og Disney generelt. Så jeg blev jo næsten et barn igen! En lille prinsesse. Vi prøvede en masse karruseller, spiste et måltid blandt statuer af prinsesser, fik popcorn (MED SALT! normalt er popcorn søde her i Asien), set 'Festival of Lion King' som var en slags kort musical, taget billeder med Peter Plys, set 'Flight of Fantasy'-paraden og fik set fyrværkeri! Det var en herlig dag!

 Disney-metro!

 Hannelore, Jonatan og jeg. (.. og en pige der tager et billede af sig selv!)

 Til ære for min lillebror! "Se Tobias, jeg har mødt Buzz igen!"

 Jeg er en prinsesse!

 Mike (fra Monters Inc.) candyfloss!

 Popcorn med salt og Mike-candyfloss!

 Jonatan tog et selvportræt med mit kamera! Charmerende!

 Peter Plys!

 Ønskebrønd!

 Paraden!

 'Festival of Lion King'

 Mystic Manor!

 Main street (shopping).

 Klar til fyrværkeri!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar