tirsdag den 14. januar 2014

Guangzhou

Nytår blev fejret i storbyen Guangzhou. Vi spiste på en lækker japansk restaurant med alt hvad du kan spise og drikke for et bestemt beløb. Så jeg fik en masse sashimi, sushi, andet godt fra havet og lækkert kød! Omnomnom. Midnat var vi på vores favorit-bar kaldet Perry's, hvor vi tilbragte resten af natten.

Derudover fik jeg også set 'Canton Tower' som er en af Guangzhou's største seværdigheder. Det er et ret flot tårn, som skifter farve hele tiden. Vi tilbragte et par dage i Guangzhou, hyggede med nogle af de andre folk, som vi mødte i Beijing, fik spist en masse hyggelige steder og slappede af. Det var tiltrængt! Men mit nytår var fint nok - jeg savnede min familie og venner, men jeg havde alligevel en god aften.

Den ene dag tog Jonatan, Agnes, Hannelore, Claire og jeg i en forlystelsespark. Det var lidt skummelt fordi der var næsten ingen mennesker! Det har jeg aldrig prøvet før... Vi skulle næsten ikke stå i kø nogen steder. Det var en rigtig hyggelig dag! Det komiske er dog, at de havde to vandforlystelser, hvor man kunne købe en vandfrakke for ca. 10 kr - men det fnyste vi bare af, selvom alle kineserne grinte og kiggede underligt på os. Det resulterede så i at vi blev totalt gennemvædet af vand på begge forlystelser. Vandforlystelser i Kina: det er ikke for sjov! Haha.

Canton Tower.
 
Sophie og jeg!
 
Jonatan og jeg!
 
 Sophie og Jonatan.

 Hannelore, Claire og Agnes i metroen på vej til forlystelsesparken!

 Forlystelsesparken!

De viste 'Ice Age 4' i 4D! Claire og jeg.
 
Musikoptog i den 'tomme' park!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar